Синдром на согорување – модерна болест на медиумските работници

Синдромот на согорување на работното место означува прогресивно губење на идеализмот, енергијата и осмисленоста на сопствената работа, како последица на фрустрација и стрес на работното место. Согорувањето на работа е слично како и хроничниот замор, но притоа се менува и ставот кон работата, што не е карактеристично за заморот. Пишува: Теодора Цветковска Во современите услови на живот и на…

Повеќе

Колегите како „прва помош“ за новинарите во справување со последиците од траума

Психолошки последици кај новинарите од работа во стресни и кризни ситуации Редакциите се први каде треба да се урне стереотипот на новинарската отпорност на стрес и соочување со психолошките проблеми кај новинарите по доживена траума пишува: Тамара Грнчароска Новинарството по дефиниција е стресна професија. Војни, природни непогоди, несреќи со човечки жртви, се на врвот на листата на стресни…

Повеќе

Како работата од далечина влијае врз редакциите

Грижите за безбедноста среде пандемијата со коронавирусот брзо создаваат нова нормалност за медиумските работници, пишува Макс Виленс за digiday.com. Радиото Би-ен-вај-си, водителите добиваја лични преслеки за микрофоните за да ги носат со себе на сесиите за снимање за да се намали заканата од зараза. Комерцијалниот тим во Рифајнери 29, работат од дома како и сите други, но секој…

Повеќе

Комбинација од работа од дома и работа лице в лице е најдобра придобивка од работата од далечина

Карлос Гутиерез е Раководител на одделот за млади и нови реалности во работата при Работничките Комисии во Шпанија. Тој учествуваше во преговорите помеѓу Шпанската влада и шпанските работодавачи при исцртувањето на неодамна одобрената легислатива за работа од далечина во Шпанија. Интервју со него неодамна објави Европската федерација на новинари на нивниот сајт. Пандемијата со Ковид-19 го промени начинот…

Повеќе

Совети за раководители на новинарски тимови кои работат од дома

За време на пандемијата со Ковид-19 многу редакции низ целиот свет се префрлија на работа од дома. Иако новинарите се навикнати на независно работење, сепак постојат неколку работи кои се многу важни и треба да бидат разгледани.          Комуникација Постои голем ризик дека комуникацијата помеѓу луѓето кои работат во редакцијата може да се влошат. Затоа…

Повеќе

За успешна работа од дома, редакциите мора да направат вистинско прилагодување

Откако почна пандемијата со Ковид-19 голем број новинари од целиот свет почнаа дел од работата да ја извршуваат од дома. Меѓународната асоцијација на информативни медиуми (МАИМ) во својот извештај нуди преглед на искуствата на редакции кои се прилагодиле на работењето од дома, како и совети за другите како да го извлечат најдоброто во ситуација која може да стане…

Повеќе

Домот како редакција

Пишува: Зоран Маџоски Пандемијата го наруши работното секојдневие на новинарите и медиумските работници и ги соочи со нови предизвици. Прес конференции кои се прават онлајн, испраќање на видео, аудиоматеријали од дома, беа и сè некои од мерките за заштита од корона вирусот во Македонија. Речиси сите медиуми и новинарски куќи презедоа мерки за претпазливост и ја реорганизираа работата. Воведоа…

Повеќе

Ќе остане ли македонската „седма сила“ без наследници?

  Милена Атанасоска Манасиева Теодора Цветковска Намалениот интерес за студирање новинарство, ниските плати во медиумската сфера, изгубената верба кај младите дека новинарството е почитувана професија, како и општата слика дека голем дел од медиумите повеќе им слугуваат на центрите на моќ отколку на јавниот интерес, со право не доведува до ситуација да се запрашаме дали македонската новинарска фела…

Повеќе

Медиумите – брана за пиарoт и филтер за скриеното рекламирање

Васко Маглешов Александар Димитриевски Зборот сиромашен не е доволен, но е последниот во скалата пристојни изрази со кои може да се опише економската состојба на просечниот македонски медиум, па и медиумскиот пазар во целост. Епитетот неретко може да се употреби и за квалитетот на информативните програми, но не и пред да се земе во предвид квантитетот. Вестите…

Повеќе

Медиумите кои немаат онлајн претплата треба веднаш да воведат

НОВА СТУДИЈА ЗА ФИНАНСИРАЊЕТО НА ИЗДАВАЧИТЕ Технолошката платформа Зуора е во бизнисот со продавање софтвер за онлајн плаќање и тоа за низа индустрии како што се телекомуникациите или производството, не само издаваштвото. Исто така, компанијата прави годишен извештај со податоци извлечени од нивната база на клиенти која брои околу 1.000. Изданието за 2020 година, објавено неодамна, има мешавина…

Повеќе