• ++389 2 2671 201
  • ssnm.info@gmail.com
  • Бул. Климент Охридски 58б 2/3, 1000 Скопје

Новинарите и медиумските работници со плата далеку под просечната

КЛУЧНИ ПОДАТОЦИ: – 35% од медиумските работници имаат од 15 до 20 илјади денари плата, што е далеку под просечната – 67% не се задоволни од платата или хонорарот – 63% одговориле дека никогаш не користеле боледување – 23% не се здравствено и социјално осигурани – 62% одговориле дека постои социјален јаз во редакцијата – 19% одговориле дека менаџментот…

Повеќе

Новинарите и медиумските работници стравуваат од вирусот, но и од губење на работата

ИСТРАЖУВАЊЕ НА ССНМ – КОВИД-19 И НОВИНАРСТВОТО КЛУЧНИ ПОДАТОЦИ На 62% овој начин на работа им влијае врз менталното здравје На 17 % од медиумските работници им била намалена платата На 22% сопствениците не им обезбедиле заштитна опрема На 45% им е потребна дополнителна заштитна опрема и сега и во следниот период На 25% од испитанциите најголем проблем…

Повеќе

АНАЛИЗА – РЕГУЛАЦИЈА НАСПРОТИ САМОРЕГУЛАЦИЈА ВО МЕДИУМИТЕ

Саморегулацијата го намалува влијанието на државата врз медиумите Пишува: Антоанела Димитриевска Паралелно со продорот на интернетот, односно со излегувањето на милиони онлајн медиуми во последните години во светот, но и во Македонија се отвори и прашањето за потребата од регулација на овој простор. Ова прашање, како и регулацијата на традиционалните медиуми влече со себе тешки, сериозни и поларизирани дискусии. Голем…

Повеќе

Како проверката на фактите може да победи во борбата против дезинформациите

Никој не смее да го потцени обемот на заканите на дезинформациите и намалената доверба, или комплексноста на нивните причини. Но, проблемот не е толку нерешлив, како што многу луѓе веруваат, пишуваат за www.project-syndicate.org одговорните лица на неколку проекти за проверка на факти како Питер Канлиф Џоунс (Африка чек), Лаура Зомер (Чекеадо), Ноко Макгато (Африка чек) и Вил Мој…

Повеќе

Кампања е кампања, закон е закон!

Францускиот и германскиот закон за борба против манипулации и дезинформации (компаративна анализа) Пишува: Марјан Танушевски Јавниот медиумски простор со години се контаминира со неточни вести и дезинформации, а крајниот корисник, аудиториумот, катаден бара или посакува одговори и одговорност. „Лажните вести“ датираат од поодамна! Низ кус преглед на минатото се воочува дека „лажни вести“ имало п.н.е, во времето кога Октавијан водел…

Повеќе

ИСТРАЖУВАЊЕ: Веб страниците за дезинформација генерираат повеќе од 200 милиони американски долари

Приходите од реклами ефикасно одржуваат веб-страници обележани како извори на дезинформација со милиони долари, велат заклучоците на една студија. И покрај разговорите за регулатива, експертите за Дојче Веле изјавија дека проблемот има потреба од „решение за целокупната индустрија“ 페이스북 사진 다운로드. Веб-страниците дизајнирани да ја доведат во заблуда јавноста и да шират дезинформации добиваат милиони долари…

Повеќе

Да се биде новинарка во Европа

Кој е статусот на новинарките во Европската Унија? Во какви услови работат тие? Како можат да постигнат баланс помеѓу работата и приватниот живот? Дали се почитуваат нивните права за слобода на изразување? Дали работат под еднакви услови како и нивните машки колеги? Ова се прашањата на кои се обидува да одговори Марта Санчез Eспарца во нејзината анализа за…

Повеќе

Гугл со нов алгоритам за да го поттикне оригиналното новинарство

„Оргиналните и аналитичките“ текстови ќе се прикажуваат појасно во резултатите 페이스북 사진 다운로드. Гугл ги прилагоди своите алгоритми за да ги промовира новинарските статии кои ги смета за „значајно оригинално известување“, ова е најновиот потег за поддршка на новинарството, по долгогодишните критики кон компанијата за нејзината улога во падот на индустријата, пишува Патриша Нилсон за „Фајненшл тајмс“…

Повеќе

Мемињата како вести на инстраграм: нови начини за привлекување помлада публика

ТВ2 Остиланд со седиште во Данска, откри дека корисниците на социјалните медиуми ќе споделуваат и ќе ги означуваат своите пријатели во објави кои се едноставни, смешни и кои можат да ја пренесат приказната во една слика. Текст на Дејвид Грин за www.journalism.co.uk Бидејќи помладите лица се повеќе се оттргнуваат од традиционалните медиуми и се насочуваат кон социјалните…

Повеќе

Од хаос до одговорност: кој треба да акредитира новинари?

  Пишува: Давид Илиески Професионалните медиуми се суштински за доброто на едно општество, со една главна цел, да ја информираат јавноста со сигурни и точни вести.   Но ништо не е така едноставно во ерата на таканаречените лажни вести. Тие имаат способност да ја дистрибуираат содржината брзо и лесно преку интернетот и социјалните медиуми. Од информацијата е…

Повеќе
Scroll Up