• ++389 2 2671 201
  • ssnm.info@gmail.com
  • Бул. Климент Охридски 58б 2/3, 1000 Скопје

Како да се препознаваат лажни вести?

Феномените лажни вести и „пост-вистини“, кои ја одбележаа изминатата година, како и растечкиот број на сатирични и измислени текстови кои се дизајнирани да изгледаат како редовни вести, ја вратија во фокус важноста на медиумската писменост, како најдобро оружје кое го имаме на располагање во борбата против ширењето и подложноста на лажни содржини на интернет.

Повеќе

Промени во сопствеништвото на телевизија Алфа

Иво Јанкоски излегува од сопствеништвото во телевизија „Алфа“ и на негово место доаѓа извесен Горан Балаќ од Земун, Србија, јави БИРН врз основа на податоци во Централниот регистар. Иво Јанкоски од август минатата година беше сопственик на ЦХС Инвест Груп, доминантен сопственик на фирмата „Алфа Скоп“, која пак е газда на телевизијата „Алфа“. Тој е познат и како прв човек на…

Повеќе

Truly Media: Никогаш полесна верификација на содржината

Со Truly Media новинарите самите ја верификуваат саканата содржина без потреба да користат бројни алатки. Сè е достапно на еден панел: од обратно пребарување слики, Google мапи и видео верификација, па до можноста за пребарување на содржина на социјалните мрежи.

Повеќе

Совети за преговарање на хонорарен договор

Фриленс новинарите понекогаш се мачат да ги продадат своите статии – а кога тоа им успева, многумина од нив прифаќаат услови за работа и хонорари кои не секогаш им одговараат. Во индустрија во која конкуренцијата е јака, создавањето на добри услови за работа може да биде предизвик. Дали уредниците ќе ја одбијат сторијата поради превисоката цена? А што е со…

Повеќе

Меѓународните новинарски организации се соочуваат со нова глобална економска сцена

Новинарството треба да понуди разбирање на светот. Денес, дали можеме да кажеме дека новинарството сè уште успешно ја исполнува својата мисија? Новинарската сцена денес повеќе не е она што беше. Со дигиталните технологии, алатките се сменија и информациите сè побрзо и побрзо циркулираат. Од друга страна, она што не се смени е суштината на новинарството да бара информации, да ги…

Повеќе

Ниту една земја без ризик по медиумскиот плурализам

Во 2016 година, Media Pluralism Monitor ја анализираше медиумската слобода и плурализмот во 28 европски земји, вклучувајќи ги и Турција и Црна Гора како земји-кандидати. Центарот за медиумски плурализам и слобода на медиумите (CMPF) во петокот (19/05/2017) објави извештај кој покажува алармантни трендови, особено кога се работи за новинарската професија, вклучувајќи и услови за работа, заштита на извори,…

Повеќе
Scroll Up